wtorek, 15 maja 2012

Listopad w maju

Witajcie! Wpadłam tutaj na chwilkę, podzielić się moją główną troską - PADA. Nie jest to ciepły letni deszcz na mojej skórze, pada non stop, czasami z 10 minutowymi przerwami na wyczekiwane słońce, żeby zaraz potem sypnąć gradem. Tak - GRADEM. Proszę państwa, mamy istny listopad. Słyszałam dziś w radio, że w Szkocji, w rejonach górskich spadł śnieg. Nie mam pojęcia ile jeszcze wytrzymam ja, tym bardziej nie mam pojęcia ile zniosą moje dzieci, w związku z czym również, w jakim stopniu ja zniosę swoje dzieci (które niezmiernie kocham oczywiście). Pogoda wystawia mnie na prawdziwą próbę rodzicielstwa, w związku z czym jestem dumna z faktu, że od 4 dni nie wrzeszczałam...

Czas nadal umilam sobie szydełkowaniem na kolorowo, co by nie popaść w depresję. Dziś skończyłam "mandalę", która po blokowaniu będzie czasami ozdabiała nasz stół i zastępowała słońce.




Na poprawę humoru upolowałam sobie tanią stosunkowo bawełnę (Rico Creative Yarn), która jednocześnie jest całkiem przyjemna gatunkowo, no i teraz zastanawia, się co z niej zrobić - kapelusz na słońce, czy może czapę i rękawiczki?:)



A na koniec pochawlę się tymi dziećmi, które pomimo klimatycznych zawirowań, mają się nieźle i czasami uda nam się coś razem fajnego zrobić....

...lepić pierogi...

...odwiedzać kawiarnie...

...mieć wielkie oczy...


Pozdrwiam was mimo wszystko gorąco!

5 komentarzy:

  1. Witam cudowna galeria prac, chyba bede tutaj zagladac czesciej ;O)
    Strasznie fajny wzorek jest tych bawełnianych podkładek czy mogę prosić o wzorek tych podkładek?
    arlecik_22@onet.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. yyyyh! ta tęcza na stole jest powalająca! nie patrz za okno, patrz na własny stół, będzie Ci lepiej i radośniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tęcza na stole zacna - i znowu u Ciebie na blogu nie widać, że u Ciebie pada :) Zresztą, u mnie dzisiaj jednostajnie od rana za oknem ciurka również (szczęściem, bez gradu).
    Z bawełny robić koniecznie kapelusz na słońce, no przecież oczekujemy go, prawda?
    Jakie ładne zdjęcia Twych dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mandala wspaniała! Co to za włóczka?

    OdpowiedzUsuń